Yeni Hayat

Yeni Hayat
Psikolog Uğur Demirbaş ve Uzman Kadrosu

Artı Başarı

Artı Başarı
Artı Başarı

19 Şubat 2015 Perşembe

Alerjik olmayan ürünler

Farmasi ile kızım Zeynep'in saç derisindeki pullanmalar sorunu ile tanıştık. ve çok memnun kaldım


http://www.farmasiint.com/default.aspx


üyelik sistemide varmış... alt kadroma ekleyebilirim


Aldığım ve denediğim ürünlerden fırsat buldukça yazacağım ...Öncelikla HAmmam... beni bu ürünlerle tanıştıran mucize:)
 Farmasi Hammam Damask Rose Serisi 6 üründen oluşuyor:
Hammam Damask Rose Şampuan, Hammam Damask Rose El Kremi, Hammam Damask Rose Duş Jeli, Hammam Damask Rose El Yıkama Jeli, Hammam Damask Rose Vücut Spreyi, Hammam Damask Rose El ve Vücut Losyonu.


ben vucut jeli ve şampuanını kullandım .... çok beğendim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder